דף הבית >> איך תגישו את התוכן שלכם ללקוחות ב2019?
 
איך תגישו את התוכן שלכם ללקוחות ב2019?

יותר ויותר בעלי אתרים מבינים שהצלחת האתר אינה מסתיימת בהקמתו, אלא יש צורך בתפעול שוטף ועדכון האתר באמצעות כתיבת תוכן איכותית. 
תוכן איכותי יכול לשפר בצורה משמעותית את מיקום האתר בתוצאות החיפוש בגוגל, וכתוצאה ישירה מכך להגדיל את מספר הכניסות לאתר והיקף המכירות. מסיבה זו יש ביקוש רב בשנים האחרונות לכתיבת תוכן מקצועית והדרישה רק צפויה לגדול בשנת 2019. מה שכן ישתנה הוא הדגשים שצריכים להופיע בתכנים השונים, סגנון הכתיבה ולמעשה הקריטריונים אשר יגדירו תוכן כאיכותי.
 
כתיבת תוכן בשנת 2019
אחרי החגיגות של תחילת שנת 2019, מה מצפה לנו בעולם הכתיבה?

מדע כתיבת התוכן

כאשר לקוח פונה לכותב תוכן, הוא מצפה ממנו לספק מאמרים שיסייעו לשיפור מעמד האתר בתוצאות הדירוג בגוגל וימתגו אותו כאיכותי ואטרקטיבי. כדי להצליח לעמוד ביעדים הללו, חשוב שכתיבת התוכן תהיה מקצועית ושהכותב ידע לעקוב אחר השינויים באלגוריתם של גוגל, לזהות מגמות כלליות במנועי החיפוש האחרים, ולוודא שהתוכן עונה על הקריטריונים. למעשה, בשנים האחרונות הפכה כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, למדע. 
חברות העוסקות בכתיבת תוכן משקיעות זמן במחקר ולימוד שיטות הקידום השונות, מציאת מילות חיפוש, זיהוי מגמות והכרת המאפיינים של גוגל ומנועי החיפוש האחרים לתוכן איכותי. המסקנות הופכות לכלי עבודה המאפשר לכותבים ליצור תוכן אטרקטיבי, שישיג את התוצאות הרצויות. מדובר בלימוד דינמי, שאינו שוקד על שמריו, אלא מצריך ניטור שוטף וביצוע עדכונים בעת הצורך. 

במה כדאי להתמקד בשנת 2019?

כתיבת תוכן מקצועית לא יכולה להיות רק כלי לשיפור הדירוג בגוגל, מכיוון שגם אם התוכן יגרום לכך שמיקום האתר יעלה בתוצאות החיפוש ויותר גולשים ילחצו על הקישור, עדיין צריך למצוא דרך להשאיר אותם.

הגולשים הישראלים כבר הראו את העדפתם לאתרי אינטרנט גם בתחום הקניות המקוונות על פני חנויות פרונטאליות וגם ככלי לחיפוש מידע על פני ספרים או מקורות תוכן אחרים. מגמה זו צפויה להמשיך ולהתרחב גם בשנת 2019. עם זאת, הגולש הממוצע אינו מעוניין שיעמיסו עליו מידע ארוך ולא רלוונטי, ולכן הכתיבה צריכה להתמקד בנקודות הבאות:
מגוון נושאים – ככל שהנושאים שתבחרו לכתוב עליהם יהיו מעניינים יותר, כך הגולשים ירצו להקליק על המאמר ולראות מה כתוב בו. הנושאים יכולים להיות קשורים בצורה ישירה לתחום הפעילות של האתר, אך בהחלט אפשר למצוא גם דרכים מקוריות לכתוב על האתר בצורה עקיפה. גיוון בנושאי הכתיבה ייצור תחושה שיש לגולשים עוד מה להפיק מן האתר ומה ללמוד ממנו, וזו גם דרך לגעת בקהלים רחבים יותר, בעלי תחומי עניין שונים.
כתיבה מעניינת – לא מספיק שהנושאים יהיו מעניינים, צריך שגם הכתיבה עצמה תהיה אטרקטיבית מספיק כדי שהקורא יסתקרן וירצה להמשיך לקרוא. הקריאה צריכה להיות שוטפת ונעימה, לכן רצוי לחלק את התוכן לפסקאות ולכתוב כותרות משנה. אפשר לשלב הומור, אך חשוב שהסגנון יהיה תואם לקהל היעד. 
כתיבה ממוקדת – התמקדו בדרישות הלקוח ובמאפיינים הספציפיים של האתר. כלומר, דעו מתי לפרט ומתי לקצר. כשצריך, הרחיבו על הנושא ושלבו כמה שיותר מידע. לחילופין, במקרים שצריך לקצר, נסחו את התוכן בצורה ממוקדת וקולעת. ערכו מחקר קצר לפני הכתיבה ולמדו את הנושא. רק כך ניתן יהיה לכתוב תוכן איכותי.
קישורים – כדאי לשלב בתוכן קישורים שיובילו למידע נוסף ולהשארת פרטים ליצירת קשר.
הגולשים אינם צריכים יותר ממספר שניות כדי להחליט האם האתר אליו הם נכנסו, אטרקטיבי מספיק או לא. נצלו את השניות האלו לחשיפה ממוקדת ואטרקטיבית לתוכן שימשוך את הגולשים להמשיך ולגלוש באתר, לצרוך את התוכן שאתם מציעים ולהתקדם להשארת פרטים ליצירת קשר או ביצוע עסקה.

להזמנת מאמרים איכותיים במחיר מעולה לחצו כאן >>