דף הבית >> תוריד עוד קצת את המחיר, זהו!
 

תוריד עוד קצת את המחיר, זהו!

לא חכמה להתחרות במחיר, החכמה היא להתחרות באיכות. איך עושים את זה נכון, בין מספר מתחרים רב כל כך בכל תחום? 

הורדת מחירים

 
העולם היום עמוס בעסקים מכל התחומים. התחרות בין עסקים היא קשה, וכל עסק, בכל תחום שהו, נלחם על נתח השוק שלו ומנסה להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. המאבק התמידי הזה גורם לעסקים רבים להתפתות להורדת מחירם, במטרה למשוך לקוחות. לעיתים קרובות אלו הם הלקוחות עצמם, אשר מנסים לשכנע את בעלי העסקים להוריד במחיר.
 
אולם הורדת מחירים היא אינסופית, והיא גורמת, בסופו של דבר, לא להגדלת המכירות אלא להיפך – להפסדים אשר מובילים לסגירה של העסק. עסק איכותי אינו יכול להרשות לעצמו להוריד מחירים, אם הוא מעוניין להצליח. אך בד בבד עם שמירה על מחירים הגיוניים, יש לדאוג לכך שהלקוחות יבינו את הערך של השירות אותו הם מקבלים תמורת התשלום.



 כן זה אפשרי!
איך מושכים לקוחות?
 
כל לקוח יסכים לשלם יותר על מוצר או שירות כלשהו, אם יבין שהוא מקבל ערך מוסף, תמורה הוגנת למחיר שהוא משלם. לכן, התחרות הנכונה בין עסקים לא צריכה להיות על מחירים, אלא על איכות. אם אתה מהווה עסק איכותי, ברמה גבוהה, הגיוני שתדרוש תשלום הוגן לשירותים שלך. כעת, עליך רק לשכנע את הלקוחות שלך, שאתה אכן עסק איכותי ומקצועי, וששווה להם לשלם את המחירים שלך.
 
איך ממתגים את העסק גבוה?
 
השכנוע הזה נעשה באמצעות מיתוג איכותי של העסק שלך. מיתוג איכותי מתחיל בבחירת המסרים שאותם אתה רוצה להעביר ללקוחות שלך – לדוגמא: מקצועיות, אמינות, איכות, יוקרה וכדומה. כאשר אתה יודע בדיוק מה יש לך להציע ללקוחות שלך, אתה יכול להתחיל בשיווק איכותי של עצמך. את זה ניתן לעשות, בין השאר, על ידי בנייה של אתר אינטרנט איכותי, אשר מעוצב בצורה יפה, מרשימה ומותאמת למסרים שלך.
 
התוכן שבאתר צריך להכיל קופירייטינג יצירתי ויעיל, אשר פונה ללקוחות שלך בצורה הנכונה וגורם להם להבין את הערך המוסף שאתה יכול להעניק להם. תוכן שיווקי לאתר יקדם אותך אל המטרה, ויאפשר ללקוחות שלך להפנים את התדמית המשובחת שלך, ואת האיכות שיש לך להציע. ואז, תוכל להציע לו מחירים שמשתלמים לך וגם לו.
 
בוא לקבל תוכן איכותי לאתר שימתג אותך גבוה!