דף הבית >> קופון או טיפ? מה מוכר יותר?
 
קופון או טיפ? מה מוכר יותר?
 
אלוקים שיעזור, איך יודעים מה הדרך למכור ללקוחות העקשנים האלה מבין כל העסקים המתחרים? שכולם כל כך דומים! 

קופונים וטיפים הם שתי שיטות מעניינות שבעזרתן ניתן לגוון את האתר העסקי, להפוך אותו למעניין יותר ומעורר סקרנות, ולגרום לגולשים להיכנס אליו, להתעניין במידע ובשירותים שהוא מציע ובהמשך, להפוך ללקוחות של העסק.
 
קופונים הם שוברי הנחה לעסק, אותם ניתן לפרסם באתר עצמו, בדף הפייסבוק או בניוזלטר, במטרה לגרום לגולשים לרצות לרכוש את המוצרים או השירותים של העסק בהנחה המוצעת. טיפים מופיעים בעיקר כתוכן באתר, והם מעניקים מידע רלוונטי ומעשי לגולשים, אשר מגלים עניין נוסף באתר.
 


לשים את האצבע על הנקודה הנכונה
(לשים את האצבע על הנקודה הנכונה...)

מה עדיף, קופון או טיפ?
 
איך יודעים מה מוכר יותר? התשובה היא, ששניהם טובים. אלא שצריך לדאוג למינון נכון, ולהתאמה לגולשים ולשיטת השיווק. אי אפשר להפציץ את האתר בטיפים בלבד, כפי שאי אפשר לחלק קופונים חדשים בכל יום. חשוב לשמור על איזון באתר ובמקומות השיווק האחרים (כמו פייסבוק וניוזלטרים), ולהציע טיפים וקופונים במינון הגיוני, שיעניין את הלקוחות ולא ייצור אצלם שעמום.
 
התחרות הרבה בין העסקים בימינו, והפלטפורמה הרחבה והנוחה שיצר האינטרנט, יוצרים מצב שבו קשה מאד לשווק עסקים. עסק שרוצה לשווק את עצמו בצורה טובה צריך להיות יצירתי, כדי לגוון בשיטות השיווק ולהצליח ליצור עניין אצל הלקוחות בכל פעם מחדש. הדבר נכון גם לגבי קופונים וטיפים, שצריכים ליצור גיוון באתר, וגם בינם לבין עצמם: בכל פעם קופון מסוג אחר, בכל פעם טיפים בנושא אחר ובסגנון שונה, וכן הלאה.
 
יתרונות של טיפים
 
טיפים מסייעים בבנייה של מיתוג העסק, כעסק איכותי ומקצועי. מתן טיפים מראה על המקצועיות של העסק ועל הידע הרחב של הבעלים, וכך מסייע למיתוג העסקי, וגורם ללקוחות להעריך את העסק – ולכן גם לפנות אליו בעת הצורך.
 
יתרונות של קופונים
 
קופונים מפרסמים את העסק בזכות המחירים הזולים שהם מציעים. הקופונים יוצרים היכרות של העסק עם לקוחות חדשים, ויוצרים מפגש נקודתי נוסף עם לקוחות קיימים. לכן, הקופונים עשויים להיות אפקטיביים במיוחד, ולהביא לקוחות רבים בפועל.
 
רוצים לשדרג את האתר והעסק? פנו אלינו וקבלו טיפים, קופונים ותכנים איכותיים לאתר שלכם!