דף הבית >> ​מה עדיף כתיבת תוכן בתוך האתר או כתיבה לאתרים חיצוניים?
 
​מה עדיף כתיבת תוכן בתוך האתר או כתיבה לאתרים חיצוניים?

זאת אחת השאלות המפורסמות ביותר שאני שומע מלקוחותיי, רבים מתחבטים בשאלה זאת, ולרוב נותרים ללא פתרון מקצועי עד שבעל מקצוע יודע לתת להם את התשובה שהם מחפשים.
את התשובה הבאה אני כותב בזכות ניסיון שצברתי במשך השנים בקידום אתרים הן מבחוץ והן מבפנים.

המטרה הראשונה של כתיבת תוכן היא לייצר תוכן חדש, מידע חדש ברשת, רעננות. קצב פרסום מאמרים חדשים באתר תלוי מאוד בסוג האתר אותו אנו מעוניינים לקדם. ישנם שני סוגים עקרוניים של אתרים, אתרי תדמית ומכירה, ופורטלים. אופן התנהלות של אתר תדמית ומכירה אינו דומה לאופן ההתנהלות של פורטל. בעוד שהפורטל חייב להיות מעודכן על בסיס יומי, חדש ומקורי בכל פעם, עם מאמרים ארוכים ומרתקים, על אתר התדמית לעדכן חדשות קצרות, מבצעים, להוסיף מוצרים, להסיר מוצרים, להוסיף מידע חדש על דברים שקשורים לעסק, אך לא על בסיס יומי, וגם פעילותו לא צריכה להסתכם במאמרים בלבד. כשמוסיפים תוכן חשוב לדעת כמה תוכן ומתי ולא רק אם צריך או לא.
אולם, הוספת מאמרים עשויה לסייע מאוד גם לאתרי תדמית ומכירה כאשר הם מתבצעים על בסיס שבועי. מדוע? מפני שככל שיש יותר תוכן באתר הסיכוי שיותר אנשים יגיעו אליך דרך מנוע החיפוש הולך וגדל ביחס ישר לכמות התוכן, כל עוד אנו שומרים על סגנונות מאמרים ותכנים מגוונים.

ניהול בלוג אישי לעסק למשל עשוי לקדם מאוד את העסק ברשת, הן מבחינת הרצינות שלו והן מבחינת ההשפעה על הקידום, שכן אתר שיש לו תשתית מוצקה ברשת יזכה לראות שיפור משמעותי ביחס של מנועי החיפוש אליו.

אנו ממליצים לכם בחום, להוסיף מאמרים  מקוריים באמצעות שירותי כתיבת תוכן שלנו גם לאתר שלכם על בסיס שבועי וגם לאתרים חיצוניים ובלוגים על מנת לחזק את תשתית האתר שלכם ברשת ולגרום למנועי החיפוש להבין שאתם מעודכנים, רעננים והמתאימים ביותר עבורם בהצגת תוצאות חיפוש למילות מפתח אלו.