דף הבית >> מה זה ROI?
 
מה זה ROI ?
 
מה זה ROI? ראשי תיבות קצרים שמדגישים את ההבדל בין עסק מצליח לעסק כושל, בין עסק שלא משקיע בעצמו לעסק ששוקע בתוך עצמו.
 
 
המושג ROI - Revenue of investment  - משמעותו היחס בין עלות ההשקעה בפרסום לבין הרווחים. כל בעל עסק יודע שעליו לפרסם ולשווק את העסק שלו בדרכים שונות על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות ולהתקדם, אולם בכל שיטת פרסום יש לשקול היטב, האם כמות הלקוחות שיגיעו לעסק, וההכנסה שתגיע בעקבות הפרסום, שווים את העלויות של הפרסום עצמו.

פרסום מכל סוג, גם בעולם הדיגיטלי, הוא עניין יקר, ולא תמיד משתלם. אך ניתן לנצל את עולם התוכן השיווקי לשיווק יעיל של עסקים, באופן זול ומשתלם הרבה יותר מאשר תחומים אחרים של שיווק דיגיטלי.
 
הוספת תכנים לאתר
 
ישנה אפשרות לפרסם אתר עסקי באתרים אחרים, שבהם כבר קיימת כמות גולשים גדולה. אך רדיפה אחרי הזנב בפרסום באתרים יקרים שכאלה, אינה ערובה להצלחה. באנרים ופרסומים עשויים להיות יעילים, אולם במרבית המקרים הם אינם שווים את ההשקעה. הוספה של תכנים איכותיים לאתר, לעומת זאת, כרוכה בעלות שולית, ולמרות זאת היא אפקטיבית מאד.
הוספת תכנים מוסיפה להשבחה של האתר, ותורמת לקידום שלו בגוגל בצורה איכותית. כך, הגולשים אשר מגיעים לאתר הם אלו אשר באמת מעוניינים בשירותים שלו, ובעזרת התוכן האיכותי, הם גם ישתכנעו שהעסק שלך הוא המתאים עבורם.

הוספת תכנים לאתר היא פשוטה, ואינה דורשת עלויות פרסום גבוהות, ועם זאת, האפקטיביות שלה אינה מוטלת בספק.
 
קידום של מילות מפתח
 
עסקים רבים מתחרים על קידום של מילות מפתח מרכזיות ותחרותיות. התחרות הזו היא קשה מאד, ולכן נדרשת עבודה רבה מאד, ועלויות גבוהות, כדי לקדם את האתר שלך במילת חיפוש תחרותית. במקום זאת, עדיף לקדם 100 מילים שאינן תחרותיות, אך נוגעות לעסק שלך.

מכיוון שהמילים אינן תחרותיות, עלות הקידום נמוכה, ומהירות הקידום גבוהה. בסופו של דבר, אותה כמות של חיפושים תוביל לאתר שלך, ואולי אף יותר מאשר חיפושים של מילים תחרותיות. בעזרת קידום של מילים שאינן תחרותיות, תוכל לחסוך בעלויות, ולהגיע לתוצאות אפקטיביות בהרבה.
 
רוצה לקדם את העסק שלך בעלות משתלמת? פנה אלינו ותקבל את השירות מקצועי ביותר!