דף הבית >> כתיבת תוכן לרפואה האסתטית
 
כתיבת תוכן לרפואה האסתטית

יש לכם אתר אינטרנט בתחום הרפואה האסתטית? אתם זקוקים לכתיבת תוכן לאתר או לניוזלטר? איך כותבי תוכן יכולים לסייע גם בכתיבה מקצועית?

אחד התחומים הפופולאריים באינטרנט הרי הוא תחום הרפואה האסתטית. רופאים, בפרט מנתחים עסוקים מאוד ואין להם את הזמן הדרוש על מנת להתפנות לצורך כתיבת תוכן. יתרה מזאת, בעוד רופא מומחה בניתוחים פלסטיים אין זה אומר שהוא מומחה בכתיבה שיווקית ובשיווק בכלל של השירות אותו הוא מציע, כך שגם במידה ויש לו את הזמן, עדיף מבחינה שיווקית לתת את המושכות לבעל המקצוע המתאים, כותב תוכן שיווקי.
 
כתיבת תוכן לרפואה אסתטית
כתיבת תוכן רפואי צריכה להיות מקצועית אך גם ידידותית לגולש

 
אז איך כותבים תוכן שיווקי בתחומים רפואיים?

נכון, כותבי תוכן הם בוודאי לא אנשי מקצוע, ואף לא צפו בניתוח אחד של הרמת עפעפיים, אך האם הלקוח רוצה לשמוע את המנתח עצמו בשפתו הרפואית כשהוא נכנס לאתר שלו או שמא הוא מעדיף לקבל תוכן ברמת הניסוח וההבנה שלו, תוכן שלא נראה כמו ספר רפואה אלא תוכן המסביר ברמה העקרונית אודות הניתוח, קהל היעד, על ההחלמה והסיכונים השונים?

בוודאי, רוב האנשים מהנהנים מול החוזים הכתובים בדפים עליהם הם חותמים לפני ניתוח, מחצית מהדברים כלל אינם ברורים להם, דווקא הטקסטים המורכבים והלא ברורים הללו מעוררים דאגה ובוודאי שאינם בונים אמון בין הלקוח לרופא. לכן, שירות כתיבת תוכן בתחומים רפואיים עבור אתרי אינטרנט של רופאים צריך להינתן על ידי מומחים בתחום הכתיבה ואין צורך בידע רפואי של ממש.

יתרה מזאת, לאחר שיטוט במגוון אתרים ברשת ניתן לראות שהמידע נגיש וקיים. כותב תוכן מקצועי ידע לקחת את התוכן מאתרים השונים, ללמוד אותו להכין דף תוכן ברור, וידידותי הרבה יותר.

ומה עם הפרטים הקטנים?

למעשה, אין צורך להיכנס לפרטים הקטנים! ניתוח להרמת גבות או עיצוב סנטר, הגדלת חזה או גניקומסטיה לא מזמינים באינטרנט ולכן אין צורך לפרט ברמות דקדקניות כאילו היה זה מסמך תצהיר לפני ניתוח. התוכן של האתר נועד רק כדי לחשוף מעט מידע, לגלות טפח מהניתוח, לסבר את האוזן של הלקוח. לאחר שזה בנה אמון בסיסי או יותר נכון סקרנות בסיסית, עתה יוכל להגיע לפגישה ולהתרשם באופן אישי ברמת המאקרו והמיקרו. כשזה זה קורה כותב התוכן עשה את עבודתו.

קידום אתרי אסתטיקה ופלסטיקה

עניין נוסף לגבי כתיבת תוכן לתחום הרפואה, הוא הקידום האורגני של אתרי אינטרנט של בתחום זה. בתחום זה עלויות הפרסום הממומן מרקיעות שחקים ורופאים עושים כל שהם יכולים על מנת להגיע ללידים בצורה יצירתית מבלי להזדקק למימון של קידום מומן ועלויותיו הגבוהות במיוחד.
כמות המאמרים והמידע שצריך לכתוב גדולים מאוד, רופא עסוק לא יכול להתפנות לכתיבה רבה כל כך, מצד שני הדרישות של השוק לתוכן היא לקצב קבוע וגדול. לכן, גם זו סיבה מצוינת להזמנת שירותי כתיבת תוכן חיצוניים לאתרי רופאים.

כאשר אתם בוחרים חברת כתיבת תוכן לתחום האסתטיקה חשוב שתבחרו חברת תוכן בעלת ניסיון בכתיבה בתחום, כך תקבלו טקסטים בשלים יותר הקולעים בדיוק לצרכי וציפיות הגולשים.



גם אתם רוצים תוכן שיווקי לאתרי רפואה ואסתטיקה?

התקשרו עכשיו:

טל': 072-2345600
נייד: 0526955953
מייל: sales@gotext.co.il