דף הבית >> כתיבת מאמרים לעיתונים
 
כתיבת מאמרים לעיתונים

מחפש דרכים יצירתיות למיתוג? כתיבת מאמרים לעיתונים על תקן מומחה זאת דרך יעילה מאוד, שתמתג אותך כבעל שם, ותסייע לך בבניית מותג מוביל.

כתיבת מאמרים לעיתונים היא דרך נפלאה למיתוג חברה או ארגון. התוכן מופץ למקומות רבים ואנשים רבים נחשפים אליו. לכתיבה עיתונאית מאפיינים מיוחדים משלה והעיקרי שבהם הוא כתיבה קלילה ורעננה. בעידן האינטרנטי ניתן לומר שההבדלים בין כתיבה עיתונאית לכתיבת תוכן שיווקי ברשת מעט היטשטשו אך עדיין לכתיבה עיתונאית יש מאפיינים מיוחדים.
                                                                                       כתיבת מאמרים לעיתונים - כך תהיה מותג כמומחה
כך תהיה ממותג כמומחה!
כתיבה עיתונאית ברשת ולא רק בהדפסה

חשוב לציין שכתיבה עיתונאית אינה חייבת להיות כתיבה לעיתון במהדורה מודפסת. מרבית העיתונים מפורסמים באתר האינטרנט של בעלי העיתון וממילא כתבה עיתונאים יכולה להתפרסם ברשת ולא חייבת להיות מודפסת.

טיפים חשובים בכתיבה עיתונאית
  • כתיבה מכוונת לקהל יעד מסוים- כמו בכתיבה שיווקית , גם כתיבת עיתונאים צריכה להיות מכוונת לקהל היעד הרלוונטי בן מבחינת הסגנון והן מצד התוכן.
  • כתיבה מהכלל אל הפרט- כמו בסגנונות כתיבה נוספים, גם כתיבת תוכן עיתונאית תציג בהתחלה את הכותרת – הנושא המדובר בצורה כוללנית ובהמשך יבוא הפרוט שיכלול דוגמאות, סיפורים ועובדות מעניינות בנושא הרלוונטי. כדאי להוסיף כותרות משנה שמחלקות את הטקסט לנושאים.
  • בחירת נושאים לכתיבה –אחד הכלים היעילים ביותר לבחירת נושא לכתיבה הוא הכלי של שאלת שאלות. שאלת שאלות בנושא מסוים תניב בדרך כלל חמישה (או פחות) נושאים שיהוו בעצם כותרות משנה לנושא. כך יקל על הכותב לכתוב על הנושא מבלי  להיתקל במצב בו אין לו יותר על מה לכתוב ...
  • מקורות מהימנים- מקורות המידע של המאמרים אמורים להיות מקצועיים ולקוחים ממקורות מידע אמינים ומקצועיים. חובה להקפיד על כך שהתוכן יהיה אובייקטיבי ואמין.
  • כתיבה יצירתית – כתיבת מאמרים לעיתונים היא אומנות שלא רבים בקיאים בה. כתיבה עיתונאית אמורה להניע את הקוראים למחשבה מחודשת על התחום אותו קראו , לעניין את הקוראים ואף להעלות חיוך על שפתותיהם. כתיבה עיתונאית לא יכולה להיות אפורה ונדושה וחייבת להשתמש בטכניקות יצריות על מנת לגרום לעניין אצל הקוראים. אחת מהן היא השימוש בכותרות מושכות ומעניינות שיגרמו לקורא לרצות להמשיך לקרוא, דרך נוספת היא תיבול בעובדות מעניינות ואנקדוטות בלתי שגרתיות.
 
נא לא לשכוח! כתיבה עיתונאית דורשת שימוש בשפה תקנית ורהוטה
 אף יותר מכתיבה שיווקית לאתר, הצמדות לכמות מדויקת של מילים והחשוב מכל, להעברת מידע מקצועי ותהיה נתונה לביקורת של מומחים אחרים מהתחום.

השתמשו באפשרות זאת למיתוג עוצמתי, נצלו אותה בחכמה וקצרו פירות משובחים בטווח הארוך.


זקוקים לעזרה בכתיבת מאמרים לעיתונים?
התקשרו:
טל': 072-2345600
דוא"ל: sales@gotext.co.il
פקס: 072-2323632