דף הבית >> כתיבת מאמרים לניוזלטר
 
איך כותבים מאמרים לניוזלטר?

יש לך מאגר לקוחות ורשימות מיילים אך אתה לא עושה איתם כלום?
בתחרות עסקים כמו שהיום צריך להשתמש בכלים המשמעותיים ביותר!
להלן כמה טיפים לדיוור חכם ויעיל שימתג אתכם כחברה מובילה ויעלה לכם את כמות הפניות והמכירות.

ניוזלטר היא הזדמנות לשמור על קשרי לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים בעזרת הדואר האלקטרוני. כשאנשים משאירים פרטים אישיים שלהם באתר מסוים חשוב לחזור אליהם ולשמור איתם על קשר אחת לשבוע באופן רציף ולתת להם מידע שמעניין אותם בתחום שלכם ובתחומים קשורים לנושא. המידע לא אמור להיות שיווקי אלא אינפורמטיבי, לתת ללקוחות ערך משמעותי - מידע שימושי ומקצועי. אם התוכן יהיה איכותי, גדל הסיכוי שהוא יועבר לאנשים נוספים ובכך יהפוך למותג מקצועי ומוביל. חשוב מאוד להביא לקוראים תוכן יצירתי ומעניין והכי חשוב לעשות זאת באופן עקבי ביותר.
 
                                                                  
"כלי עוצמתי לשמירה על לקוחות קיימים ומינוף מכירות קודמות לחדשות"

טיפים לכתיבת מאמרים לניוזלטר
  • עיצוב וחלוקת התוכן- ניוזלטר צריך להיות מעוצב בפשטות אך למשוך את העין ולגורם לרצות להמשיך לקרוא. העיצוב אינו מתייחס רק לגרפיקה ולתמונות אלא גם לעיצוב של הכתוב בצורה ברורה ונעימה לעין. התוכן אמור להיות מחולק לפסקאות ולכותרות משנה ( אם יש צורך). רצוי להימנע מטקסטים ארוכים ולא מספיק מזמינים. גם הסגנון של התוכן עצמו צריך להיות איכותי. כלומר, יש לכתוב בסגנון כתיבה קליל , מתובל בהומור ובעובדות מענייניות. ניתן להרחיב גם על המותג שלכם אבל לא בצורה מוגזמת. יש להימנע מכתיבה בסופרלטיבים מכיוון שזו משדרת חוסר אמון ושיווקיות יתר.
  • כיוונון למכנה משותף של הקוראים- כתיבת תוכן לניוזטר אמורה להיות מכוונת למכנה משותף רחב של קוראים. כמובן שלא כל תוכן ניוזלטר יעניין את כל הקוראים במידה שווה אך בכל אופן רצוי לכוון לכמה שיותר אנשים בעלי מכנה משותף.
  • חדשות בקצרה- חדשות עדכניות על האתר או החברה יעניינו את הקוראים אם יכתבו בצורה קולחת ומעניינת בניוזלטר. מידע על שירותים מתקדמים, מוצרים חדשים יגרמו לקוראים לחוש קשר חברתי בינם לבין הארגון או החברה.
  •  תאריכים משמעותיים- אם ישנם תאריכים משמעותיים קרובים שקשורים לאתר כדאי לציין זאת בקצרה ולתת קישור למידע נוסף באתר. ככלל לא רצוי להרבות במלל רב מידי במאמר ניוזלטר אלא לגרות את הקוראים למידע נוסף באתר.
  • הנעה לפעולה- היות והתוכן בניוזלטר קשור לאתר או לחברה שיווקית, ניתן ומומלץ לסיים את הכתיבה בפנייה לקוראים להיעזר בשירותיכם או לרכוש מוצרים מהחברה.

גם הניוזלטר שלכם רדום? הכנסו לדף כתיבת ניוזלטר שלנו.