דף הבית >> כתיבת מאמרים לאתר שיזניקו אתכם מעל המתחרים
 

 איך לכתוב מאמרים לאתר שיזניקו אתכם מעל המתחרים בגוגל? 


לכתוב מאמר זה קלי קלות!
 ככה אפשר לחשוב, אבל האמת היא שלכתוב מאמר מצוין, כזה שיגרום לגולשים רבים להיכנס לאתר שלך ולקרוא אותו וגם להצליח לגרום לגוגל לאהוב אותו, לדרג אותו גבוה ובכך להשפיע על מיקומו במנוע החיפוש שלהם זו כבר משימה מורכבת מדי. אז איך עושים את זה נכון? בדיוק בשביל זה כתבנו את המאמר הזה.

שימוש במילות מפתח
הכלל הראשון והחשוב בעת כתיבת מאמרים לקידום הוא שימוש במילות מפתח. מילת או מילות מפתח הינן מילים אותן אתם רוצים לקדם באמצעות המאמר שלכם. על מנת להצליח בכך עליכם לשלב אותן מספר פעמים במאמר שהאורך שלו הוא כ-300 מילים בצורה טבעית. שילוב מילות המפתח צריך להיעשות בחוכמה. עליהן להיות פזורות לאורך המאמר כולו ולהשתלב כראוי בכתוב בתוכו. אל תטעו ופשוט "תזרקו" את מילות המפתח לתוך המאמר בצורה תלושה ולא הגיונית. זה עלול להשפיע לרעה על המאמר שלכם ובכך תשיגו בדיוק את המטרה ההפוכה לזו שחיפשתם.

 
 
   להתקדם בגוגל בכוח התוכן                
 

הנעה לפעולה
בעולם שלנו אנשים מחפשים את הקל, את הטוב ואת המוכר ולכן כאשר אתם כותבים מאמר קידומי כלשהו ובמיוחד אחרי שכתבתם, התאמצתם והשקעתם אל תשאירו פתח לקורא לקחת את הידע למקום אחר, ללכת את המקום המוכר והבטוח אלא הפכו אתם להיות המקום הבטוח והטוב אותו הוא מחפש וסיימו את המאמר בהנעה לפעולה ודאגו להשאיר פרטים ליצירת קשר. פרטים ליצירת קשר יכולים להיות- טלפון, מייל, קישור לאתר וכדומה.

דירוג גבוה על ידי גוגל
על מנת להפוך את מנוע החיפוש בגוגל למנוע חיפוש יעיל ורלוונטי, גוגל מדרגת את המאמרים השונים. מאמרים אשר מדורגים בדירוג גבוה יופיעו ראשונים בעת חיפוש של גולשים המשתמשים במילות המפתח שמאמר. הדירוג אותו בוחר גוגל לדרג מושפע בין היתר משימוש נכון מילות המפתח, מכמות הגולשים הקוראים את המאמר (ביכולתו של גוגל לבחון האם המאמר נקרא או לא על ידי מדידת משך זמן השהות של הגולש באתר בו מופיע המאמר) וכן הוא מושפע מתוכן המאמר. ככל שמאמר יכיל פחות מילים ויותר קישורים או תמונות הוא ידורג נמוך יותר. לכן, בבואכם לביצוע משימה של כתיבת מאמרים לקידום עליכם להתחשב בכל הפרמטרים הללו וכך לזכות בדירוג גבוה.

מאמר שמושך את הגולשים
כפי שאמרנו, גוגל בוחנת האם אנשים קראו את המאמר שלכם וכן את כמות הכניסות לאתר שלכם.
לכן, בעת כתיבת מאמרים לקידום הקפידו על שפה גבוהה ונעימה, שפה שתעניין את הקורא ותגרום לו להמשיך ולקרוא את המאמר שלכם וכן להמשיך ולהיכנס לאתר שלכם ואף להמליץ עליו לאחרים.
כמו כן, הקפידו כי התוכן הכתוב במאמר יהיה תוכן ראוי המספק מידע אמיתי ורלוונטי לאלו המחפשים אותו וגם שיהיה תוכן מקורי ולא מועתק מאתרים אחרים, גם לא בחלקו.

חדשנות והתחדשות
כתיבת מאמרים לקידום היא לא משימה חד פעמית שצריך לעשות פעם אחת ובכך להרגיש שסיימתם את תפקידכם, אלא עליכם לשמור כל הזמן על חדשנות ועל התחדשות. הקפידו לרענן את המאמרים שלכם ולחדש אותם, להחליפם מדי כמה זמן, להפוך אותם לחדשניים יותר, בעלי מידע רלוונטי יותר שיהפוך את האתר שלך לאתר שגולשים רוצים להיכנס אליו כל הזמן.

לסיכום, כתיבת מאמרים לקידום אתרים היא אמנם משימה מורכבת הדורשת חשיבה, אך אם תקפידו לממש את כל הכללים המופיעים במאמר זה, תוכלו בקלות לכתוב מאמרים לקידום העסק שלכם, המוצרים שלכם או השירות שניתן על ידכם.

תקועים הרבה זמן עם כתיבת המאמרים לאתר ולפייסבוק שלכם?
פנו למומחים של גוטקסט כתיבת תוכן ונשמח לעמוד לשירותכם:
טל': 072-2345600
או במייל:
Sales@gotext.co.il