דף הבית >> איך באמת לנצל את פייסבוק להצלחה עסקית?
 

איך באמת לנצל את פייסבוק להצלחה עסקית?

10 טיפים שאתם חייבים להכיר כדי לנהל את דף הפייסבוק שלכם כמו מקצוענים!

ניהול מוצלח של דף עסקי בפייסבוק משמעותי ביותר לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים, לגיוס לקוחות חדשים וליצירת מיתוג מנצח.
בתמציתיות: ניהול נכון של דף עסקי הוא ניצול הרשת החברתית כך שעוקבים קיימים ישמרו אתכם על קשר רצוף, ואף ישתפו בתוכן שלכם גם חברים אחרים, כך שהתוכן שלכם הופך לוויראלי ברשת ואתם זוכים לפרסום אדיר.
ניהול דף פייסבוק זאת עבודה המצריכה עקביות, מאמץ, יצירתיות והתמדה. במאמר זה ניתן לכם עשרה טיפים עבור ניהול דפי פייסבוק בצורה מקצועית, שיסייע לכם לנצל נכון את המשאב האדיר שנקרא פייסבוק - מנוע צמיחה עוצמתי של עסקים בארץ ובעולם!
 
איך באמת לנצל את פייסבוק להצלחה עסקית
 

ניהול דפי פייסבוק- עשרת הדברות
  1. עקביות , עקביות ועוד פעם- עקביות-  דאגו לפרסם פוסט בדף הפייסבוק שלכם בזמנים קבועים ויודעים מראש, לדוגמא ביום ראשון ורביעי, כך לא תישארו  בתודעת הגולשים שידעו בדיוק באיזה תזמון יוכלו לקרוא פוסט שלכם. גם אם יש לכם חופשה מתוכננת לאחד הימים הקבועים להעלאת הפוסט, תוכלו לבצע מראש כתיבת תוכן לפוסט ואף להוסיף תמונה או קישור , לשמור את החומר , ללחוץ על האייקון של השעון ולתזמן את התאריך ואת השעה של הופעת הפוסט בדף הפייסבוק שלכם. זכרו שפייסבוק היא רשת דינמית ואל תתזמנו רחוק מידי מכיוון שיתכן שהמידע כבר לא יהיה רלוונטי ומתאים. כמו כן, פייסבוק עוד לא הצליחה לפתח מנגנון שישיב לגולשים במקומכם, כך שבכל מקרה עליכם להתאמץ להישאר מחוברים.
  2. תוכן מעניין ומשעשע- התוכן שלכם חייב לעורר עניין אצל הגולשים מכיוון שלא חסרים מתחרים, אתם חייבים לעמוד במצוינות בתחרות הגדולה ולצוף מעל למים. הוסיפו לפוסט שלכם תמונה משעשעת שתעלה חיוך אצל הקוראים. אל תסקרו נושאים בצורה מלאה או כבדה, השתדלו לכתוב בסגנון מעניין, קריא וקליל. הנושאים יכולים להיות חשובים ואף גורליים אך חשוב שישמרו על אווירה טובה ונעימה אצל הקוראים.
  3. כתיבת מאמרים צריכה להיות יעילה ורלוונטית - תנו מידע שאנשים יראו בו ערך, יזכרו אותו וירצו לשתף בו חברים וידידים. שתפו בצורה חכמה  ולא בעזרת טקסטים ארוכים מידי (לעיתים מותר, במידה ומדובר על תוכן משמעותי ועשיר ממש ולא רק למרוח את הדף), נסו לתרום מידע אמין ואיכותי לגולשים שלכם, העלו גם תכנים וגם סרטונים כדי להקיף נושא מכמה היבטים וכדי לגרום לעניין .
  4. התייחסו בחכמה לכל תגובה. בייחוד לתגובות שליליות. צרו אצל הקוראים תחושה שאתם מוכנים ופתוחים לקבלת ביקורת ואף מוכנים להפיק לקחים ולהשתנות במידת הצורך. אין להתעלם או להסיר תגובה שלילית מכיוון שהדבר יצור רושם שאתם חוששים מביקורת  ולא מספיק בטוחים בעצמכם.
  5. פרסמו פוסטים בקבוצות עניין רלוונטיות, פרסמו בעמוד שלכם מומחים אחרים מתחומים מקבילים הכותבים בפוסטים  אחרים, הדבר רק יעצים את האתר ויתרום לכם ולגולשים.
  6. צרפו לפוסט שלכם לוגו של החברה במקום בולט.
  7. כל בעל דף בפייסבוק יודע לאיזה קהל יעד הוא רוצה לפנות ובעבור מי הוא כותב את התכנים. בעזרת הלייקים שתקבלו תוכלו לדעת מי למעשה קהל היעד שלכם והאם הוא תואם את הציפיות שלכם. אם קהל היעד שלכם אינו קהל היעד אליו אתם מייעדים את התוכן סימן שמשהו בתוכן לא מספיק איכותי ובקיצור, עליכם לשנות את התוכן ולבנותו בצורה שתעניין את קהל היעד אליו אתם רוצים לפנות ותמשוך אותו להגיב ולהיות שותף בדף.
  8. הטמיעו את התוכן של הפוסט באתר האינטרנט שלכם או בבלוג , כך הגולשים באתר ייחשפו אף הם לתכנים שלכם. אם התוכן יראה להם מספיק מעניין ורלוונטי , הדבר יגרום להם לרצות לפתוח את דף הפייסבוק שלכם באופן עקבי. ולמי שעוקב אחריכם בפייסבוק להיכנס גם לאתר.
  9. עקבו אחר מתחרים שלכם בעמודי פייסבוק אחרים, כך תוכלו לדעת על מבצעים מעניינים , פעילויות , מה אנשים אהבו ועל מה קבלו המתחרים שלכם לייקים.
  10. והחשוב מכל! ספקו לגולשים מידע אמין , מגוון ומעניין שיגרום להם לרצות ולשוב אליכם פעם אחר פעם.
אלו היו עשרת הטיפים המשמעותיים שלנו לניהול נכון של דפי פייסבוק.

רוצים סיוע בניהול דף הפייסבוק שלכם?
צריכים עזרה בכתיבת תוכן שיווקי ומאמרים?
צרו קשר עכשיו!

 טל': 072-23456-00
דוא"ל: sales@gotext.co.il

פקס: 072-2323632