דף הבית >> הלקוחות נכנסים ולא פונים?
 
הלקוחות נכנסים ולא פונים?
 
אתה כבר הבנת והפנמת את הצורך באתר אינטרנט איכותי, את הצורך בקידום שלו ובתחזוקה שוטפת שלו. אתה יודע שהאתר הוא הבמה המרכזית שלך לגיוס לקוחות, ויישמת את כל הדברים החשובים באתר שלך. וזה עובד – המון גולשים כבר נכנסו לאתר. אבל בפועל, ההכנסות שלך לא גדלות. הגולשים מגיעים לאתר, מסיירים בו, ו... יוצאים. הם לא פונים אליך, לא מזמינים את השירותים שלך. למה זה קורה?
   

                                                                                            (הלקוחות יוצאים כמו שהם באים...)       
               (משקיעים הרבה כסף בקידום ואז הלקוחות לא מתקשרים...)
 
למה הלקוחות נכנסים לאתר ולא פונים?
 
ישנן סיבות אפשריות רבות לכך שלקוחות נכנסים לאתר, אך לא משתמשים בפועל בשירותים שלו. אם אתה נמצא במצב כזה, עליך לבדוק את האתר שלך, ולמצוא את המקום שבו טמונה הבעיה. הדבר הראשון שעליך לבדוק הוא את התוכן של האתר. נכון, התוכן מעניין ורלוונטי, אבל האם הוא גם מניע את הלקוחות לפעולה? האם התוכן באתר מכיל מספיק עניין כדי לגרופ לגולשים להתעניין בפועל בשירות שלך? חשוב לשבץ באתר תוכן שיווקי שגם מניע לפעולה. אחרת, הלקוחות ייהנו מן המידע באתר, ויסתפקו בכך.

הנעה לפעולה יכולה להיעשות על ידי משפטים שגורמים ללקוח להבין מה הוא ירוויח מפנייה לעסק, ומה הוא יפסיד אם לא יפנה – לדוגמא, מבצע לזמן מוגבל, הרשמה מראש וכדומה. חשוב להניע לפעולה בצורה אפקטיבית – אך לא אגרסיבית מידי, כדי שהלקוח לא ירגיש "מותקף". הבחירה לפנות לעסק צריכה להגיע מהלקוח, ואסור ליצור אצל הלקוח תחושה של לחץ או מחויבות – אלא רצון אמיתי.
 
הנראות של האתר
 
מלבד התוכן, כדאי לבדוק כמה פרטים שהם טכניים לכאורה, אך משפיעים מאד על האפקטיביות של האתר. היכן נמצאת הלשונית "צור קשר"? האם דרכי יצירת הקשר כתובות באופן ברור באתר? היכן ממוקם מספר הטלפון לפניה? יתכן ששינוי המיקום, הגדלת הטקסט וכדומה יעשו את העבודה, ויקלו על הלקוחות למצוא את הדרך ליצור את הקשר העסקי איתך. וכמובן, הקופירייטינג באתר צריך להיות חזק ואפקטיבי, כדי שהלקוחות יתעניינו באתר באמת.
 
הלקוחות שלך נכנסים לאתר אך לא פונים? פנה אתה אלינו, ונעזור לך לשפר את התוכן באתר ולהביא אליך את הלקוחות!