דף הבית >> איך לקדם את העסק בפייסבוק?
 
איך לקדם את העסק בפייסבוק?
 
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. מלבד הקשרים החברתיים שנוצרים בה, היא משמשת כבמה עסקית אפקטיבית במיוחד. בפייסבוק, קל להיות נגישים לאלפי לקוחות בו זמנית, ועם זאת, ליצור קשר אישי עם כל לקוח בנפרד. איך מנהלים דף פייסבוק איכותי, ואיך מקדמים באמצעותו את העסק?
 
איך לקדם את העסק בפייסבוק?
 
כדי לקדם עסק באמצעות הפייסבוק, יש ליצור דף עסקי איכותי, אשר ימשוך אליו לקוחות וגם ישאיר אותם בקשר קבוע עם הדף ועם העסק באופן כללי. הנה מספר טיפים חשובים לניהול נכון של דף פייסבוק:
 
עקביות והתמדה זה שם המשחק. מטרת העל של דף פייסבוק היא לדאוג לכך שהאינטרס של הגולשים יהיה להמשיך לעקוב אחר הדף בשקיקה לאורך זמן. כדי להגיע למצב הזה, עליך לתחזק את דף הפייסבוק שלך באופן עקבי, כדי שלגולשים יהיה תמיד תוכן חדש, מעניין ורלוונטי אחריו הם יכולים לעקוב. עם זאת, חשוב שלא להגזים בכתיבת פוסטים בפייסבוק, על מנת שלא ליצור עומס – ורתיעה - אצל הגולשים. תדירות התחזוקה תליה בגודל של העסק שלך וגם בתכנים שיש לך להציע, אולם לרוב מומלץ להעלות פוסט אחת ליומיים-שלושה לפחות.


                                                                 גלה עולם חדש בפייסבוק     
(גלה עולם חדש בפייסבוק) 


תן ערך אמיתי
תן לגולשים לא רק סיפורים מעניינים ותמונות יפות, אלא משהו אמיתי שמביא להם תועלת -  מידע רלוונטי לגולשים, הנחות משמעותיות לגולשים בפייסבוק, הגרלות משתלמות וכן הלאה.
 
ספר חדשות מעניינות
עניין את הגולשים שלך בסיפורים מעניינים שהתרחשו בעסק, בחדשות חשובות או מעניינות, וכדומה. חשוב להתייחס מידי פעם לא רק לעסק שלך או לתחום העסקי שלך, אלא גם לדברים נוספים שמעבר לכך – ידיעות חדשותיות חשובות, ימים מיוחדים המצוינים בעולם, אג'נדות חברתיות וכדומה.
 
וודא שיש לגולשים לאן לחזור
הפייסבוק, כאמור, הוא כלי יעיל שמאפשר לך לתקשר עם הלקוחות שלך באופן אישי. וודא שאתה אכן מבצע זאת בפועל, ושלגולשים יש מענה מהיר ואיכותי לשאלות שלהם ולבקשות שלהם בדף הפייסבוק. השירות דרך הפייסבוק הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לנאמנות של לקוחות.
 
בואו עוד היום לקבל תכנים איכותיים לדף הפייסבוק שלכם!