דף הבית >> איך להפוך למומחה בולט בתחום התזונה?
 

איך להפוך למומחה בולט בתחום התזונה?
מומחים בתזונה? ספורטאים? בכתבה הקצרה שלפניכם תגלו סוד ההצלחה של המתחרים שלכם באינטרנט.


כל בעל עסק או חברה שמעניקה שירותים מסוימים לקהל הלקוחות באמצעות האינטרנט, מבינה היום שאחת הדרכים הטובות ביותר להיכנס לתודעה של קהל היעד שלכם ולהשפיע עליו היא באמצעות הרשת. בעזרת כתיבת תוכן לאתר האינטרנט של העסק, בדף הפייסבוק או בטוויטר אתם שומרים על קשר עקבי ושוטף עם הלקוחות שלכם ועם כאלו שעדיין לא הפכו להיות לקוחותיכם אך נמנים עם קהל היעד הפוטנציאלי שלכם. חשוב מאוד שתהיו עקבים בתקשורת הזו ותעלו תכנים חדשים ומעניינים, פוסטים עדכניים וכד'. הקפידו לא להיות רק פרסומיים ושיווקיים אלא גם להעשיר את הלקוחות שלכם בידע חשוב ועדכני.

 
למד אחרים איך להגיע לתוצאות והפוך למותג מוביל!

שליטה ברשת = מומחיות

שליטה באינטרנט היא מומחיות שיכולה להניב פירות טובים ולגרום למינוף העסק שלכם. חשוב מאוד ליצור חיבור וקשר ללקוחות מעבר לקשר עסקי ושיווקי נטו כדי ליצור קשר וחיבור חשוב מאוד לעורר עניין אצל הלקוחות. יש לחפש נושאים שמעניינים חלק נכבד מקהל היעד שלכם ולפרסם תכנים בנושאים הללו. התכנים יכללו לא רק מלל אלא גם סרטונים, תמונות מעניינות בנושא המדובר, פרסום של תוצאות מחקרים בנושא ועוד.

תזונה בריאה - צו השעה!

בשנים האחרונות הפכה השמנת היתר לתופעה בינלאומית מדאיגה גם בקרב ילדים ובני נוער. תופעה זו נעוצה באופן ישיר באורח החיים המודרני בו ילדים, בני נוער ומבוגרים מבלים שעות רבות בישיבה מול מחשב ללא כל התעסקות בפעילות גופנית ויחד עם זאת קצב החיים המהיר מכתיב לרבים מאתנו להיעזר בג'אנק פוד שלמען האמת מזיק הרבה יותר מאשר מועיל לגוף. השילוב של שני הנתונים הללו יחד- עלייה באכילת מאכלים תעשייתיים עתירי שומן וחוסר פעילות גופנית מספקת גורמים בין היתר להשמנת יתר אך לא רק לה, תזונה לקויה גורמת גם למחלות שונות.

הכוח שברשת

אפשר לומר שהרשת יכולה לשמש בעידן הזה כמעין תרופה למכה. באמצעות רשת האינטרנט ניתן להעביר מסרים רבים ושונים ואכן אנו רואים כיצד הרשת משמשת להעברת דעות ומסרים בצורה שלא תמיד תורמת אלא לעיתים אף הופכת למסיתה, הרסנית ופוגענית. אך בכל אופן לכל מטבע שני צדדים וניתן להשתמש בכוח של הרשת להעברת מסרים תועלתיים וחיוביים שיתרמו לאנושות. 

חיבור נוצר מנתינה של ידע מגוון

מלבד השפעה והעברת מסרים, אם תכתבו אודות נושאים מדוברים בשיח הציבורי וכאלו שמעוררים עניין בקרב רבים מהלקוחות שלכם, תיצרו את החיבור הנכסף בינכם לבין הלקוחות שלכם. אתם לא תתפסו אצלם כגוף שיווקי ועסקי בלבד אלא כמקור מידע מעניין שניתן לשאוב ממנו השראה ולהרבות ידע בנושא מסוים. כתיבת מאמרים בנושא תזונה ברשת יכולה אכן להביא אתכם אל היעד המבוקש. 

איך עושים את זה?

כאמור, נושא התזונה הפך להיות נושא מדובר מאוד בשיח הציבורי. רבים רואים עניין בהחדרת החשיבות של אוכל בריא ושל פעילות גופנית עקבית במהלך היומיום. הנושא מעניין אנשים רבים בטווח רחב של גילאים ויש בו מחקרים חדשים לבקרים שיכולים לעניין אנשים רבים מקהל הלקוחות שלכם. תוכלו לכתוב בנושא לא רק מאמרים אלא להוסיף גם תמונות ואמצעי המחשה מתקדמים. כמו כן, תוכלו לשלוח ניוזלטרים – עדכונים בנשוא ללקוחות שלכם כדי לעדכן אותם בכל החדשות העדכניות בנושא. גם כתיבת ספרוני הדרכה ושליחתם ללקוחות שלכם יוכלו לעניין אותם וליצור את החיבור ואת הקשר ביניכם. 

לסיכום, כתיבת מאמרים בנושא תזונה תעשיר את הלקוחות שלכם בידע רב שיסייע להם בחייהם האישיים ויקדם אותם לקראת קיום של אורח חיים בריא, כאשר תגישו ללקוחותיכם ידע עדכני, ערוך בצורה מושקעת ומושך את העין תיצרו עמם קשר וחיבור שיגרום להם להתעדכן בנעשה בדף הפייסבוק שלכם ובאתרכם באופן קבוע. 


כך תקדמו את עצמכם כמותג משמעותי בתחומכם. 
הזמינו גם אתם שירותי תוכן ותתחילו גם אתם להיות  מותג עם נוכחות משמעותית באינטרנט.
לפרטים: 072-23456-00

או הזמינו דרך האתר און ליין ובקלות!