דף הבית >> איך להזמין מאמרים לפי עדכון פינגיוון ??
 
מאמר ב 25 ₪ הוא לא מאמר טוב?? מי אמר שמאמר ב 80 ₪ כן יהיה טוב לגברת פינגווין החביבה?
בוא ללמוד מהניסיון שלנו איך להזמין מאמרים שיתנו לכם תוצאות. גם 25 ₪!

 
עדכוני גוגל בשנתיים האחרונות, הרסו לנו כל חלקה טובה באהבה שלנו לחיות נחמד חמודות כמו הפנדה והפינגווין.
הפשיטו אותנו מכל חיבת ילדות שדבקה בנו אליהם. לא עוד דובים שמנמנים או חיות חלקלקות בצבעי לבן שחור, כבר שנתיים שעבור כל אנשי האינטרנט אלו חיות לא חמודות בכלל...
(תמונה מקורית נלקחה מויקיפדיה בערך פינגווין)
 
חדשות לבקרים יוצאים אנשים מבריקים מעולם הSEO  בניסיון להביא את הישועה ולפצח את האלגוריתם החדש שנכנס לפעולה. כולם אנשי בשורה.

למעשה יש תכונה משותפת לכולם (די נאיבית), כולם, כבר שנתיים טוענים שהאתרים צריכים להיות בעלי כתיבת תוכן איכותי ורק תוכן איכותי הוא מה שיביא את השיפור בקידום.
אתר גדוש בתוכן איכותי יתקדם, אתר עם תוכן לקוי יעלם מתוצאות החיפוש. כולם נוהרים אחרי תוכן איכותי, בפרט מי שחלק או כל האתרים שלהם נפגעו.
אך אחת הבעיות היא שרוב יועצי העצות, יועצים עצות אחיתופל לבעלי עסקים קטנים, ושופכים את התינוק עם המים....

אחת התופעות המרגיזות, אולי מקוממות ביותר היא כשאנשים פוסלים כותבים או בוחרים בכותבים על פי גובה המחיר של השירות.
זאת אומרת, בוחרים בכותב תוכן שעולה יקר רק כי הוא עולה יותר מהשני מתוך מחשבה  שמי שכותב במחיר שמתאים לכולם ונוח לעסק שלהם,
כנראה שהוא כותב לא טוב, רק מי שגובה סכומי עתק שלא מאפשר לך לשרוד בעסק בקושי רב, רק הוא הכותב האידיאלי עבורך ויזניק את רמת
האתר ברמת חווית המשתמש וגם בגוגל.

מציאות זאת ממש הזויה בעיניי....

איך יתכן שזאת דרך לבחירה בכלל, הכל יודעים את המחירים של חברתנו, האם יתכן כי במידה ונזניק את המחיר לשמונים שקלים למאמר במקום עשרים וחמש
על פי המבצע של החודש האחרון אזי כל אלה שהמליצו שלא לבחור בנו בעבר, עתה כן יבחרו בנו???

נשמע יותר כמו ייעוץ פופוליסטי מאשר ייעוץ חכם ומחושב.
הינה לכם מספר טיפים ועצות איך לקבל מאמר טוב!

לפני הכל, קבלו סוד כמוס: מאמר טוב לא תלוי ברובו בכותב אלא במזמין המאמר!!!
בעל האתר הוא זה שאמור להנחות את כותב המאמר לכתיבת מאמרים בכיוון שהם צריכים להיות. לכן, אנא מכם, כשאתם מזמינים מאמר הקפידו על הדברים הבאים:
  1. כותרת המאמר- בבקשה חפשו נושא מעניין למאמר, הזמנת מאמר לקידום בנושא "עיצוב סלון" זאת לא הזמנה מושכלת. לעומת זאת "עיצוב סלון בדירת קבלן עד עשרת אלפים ₪" זה כבר נושא חכם בהרבה, שאתם בוודאי כבר מבינים שיביא הרבה יותר עניין לגולשים, רק מלקרוא את הכותרת שלו. אגב, אני מסכים שניסוח הכותרת היא משימת הכותב תוכן אך בחירת הנושא היא משימתו של בעל האתר, שכמובן יכול לקבל סיוע במידת הצורך מכותב המאמרים איך לבחור נושא יצירתי, ולא נושא שאין בו עניין אמתי.
  2. סמן אבני דרך – אבני דרך במאמר הן עניין חשוב מאוד. כשכותב תוכן צריך לכתוב מאמר הוא אמנם יצירתי מאוד, אבל יתכן ולא יגע בכל הנקודות החשובות שבעל העסק מכיר. לכן חשוב להנחות את הכותב במה לגעת במהלך המאמר בנקודות קצרות. כך תקבלו מאמר ממוקד ומפורט בדיוק כמו שאתם רוצים, וגם מאמר שיגע בכל הנקודות החשובות לקוראים שלכם.
  3. תן מסר עקרי – לכולנו בעסק יש מיליון מסרים שאנחנו רוצים להעביר לגולשים. מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם? שאתם זולים? יקרים? איכותיים? מקצועיים? מהירים? שמרנים? יצירתיים? קפדנים? לבביים? אל תשכחו לבחור מסר משמעותי אותו אתם רוצים להעביר במאמר, במידה וזה מאמר שיווקי, אז מסר שיווקי ובמידה וזה מסר מקצועי אובייקטיבי אז אותו הדין, להתמקד במסר משמעותי באותו מאמר. לדוגמא, במאמר זה המסר שלי הוא, אל תאשימו את המחיר תאשימו את המזמינים בכך שהם לא יודעים להזמין.
  4. תעברו על ההזמנה פעמיים – אל תגידו לא התכוונו שתדבר על ... רצינו גם שתוסיף .... תכתבו את הכל, אל תקחו שום דבר כמובן מאליו. זאת עבודה שמצריכה מכם עוד חמש דקות אך התוצאה שתקבלו היא מספר רב של מאמרים איכותיים שיענו לצרכים שלכם בדיוק, ובמחירים שיאפשרו לכם לצמוח!
למעשה לצורך רק תוכן יקר זה גול עצמי!! אתה מאפשר לעסק שלך פחות אפשרות צמיחה מעסק שהעלויות שלו יותר זולות ויכול להגיש יותר תוכן מעניין ללקוחות שלו.

אז מה למדנו?
למדנו שתוכן איכותי לא חייב לעלות הון. למדנו שכשרוצים כתיבת תוכן חייבים בראש ובראשונה לדעת איך להזמין אותו. למדנו שתהליך חשוב הוא להשקיע בהזמנה, לפחות בהכנה הראשונית להזמנות הראשונות. למדנו שאפשר להעמיס את האתר בתוכן איכותי ומעניין, להוביל ולהתקדם גם אם אתם לא חברת ענק שיכולה להרשות לעצמה להוציא הון רק על שיווק באינטרנט.

תשקיעו בהזמנות, אנחנו ללא כל ספק נשמח להיות כאן בשבילכם, ולתת לכם שירותי תוכן מותאם אישית, כתיבה שיווקית או כתיבת מאמרים לאתרים ולבלוגים.

ואל תשכחו, פינגווין ופנדה הן חיות חמודות!!!!
 
בהצלחה!
 
 
 כותב המאמר: רונן חזי, בעלים ומנהל של gotext.
טלפון להזמנות, ופרטים נוספים:  072-23456-00