דף הבית >> איך כותבים תוכן מרשים לאתר תדמית?
 
איך כותבים תוכן מרשים לאתר תדמית ומדוע זה כל כך חשוב? 

על כתיבה שיווקית לאתר תדמית - האם לא מספיק להסתפק באתר מינימליסטי? מדוע חשוב שיהיה תוכן מקצועי באתר? ולמה חשוב להקפיד שהתוכן יהיה איכותי ולא להתפשר על רמת הכתיבה?

בעלי עסקים רבים כבר הבינו את העוצמה של האינטרנט כאמצעי פרסומי ושיווקי לעסק שלהם. כיום היקף השימוש באינטרנט הוא עצום ועומד על כ- 5 מיליון גולשים ביום ואף האינטרנט הפיך זמין במיוחד הודות לשימוש בסמארטפונים. לכן עסק שלא יוצר לעצמו אתר תדמית  עם תוכן פרסומי, אינפורמטיבי ושיווקי משאיר את הזירה למתחריו.
 
למה חשוב להרשים בכתיבת תוכן לאתרי תדמית?
תמיד חשוב להרשים בכתיבת תוכן לאתרי תדמית?

מהו תוכן באתר תדמית?

תוכן באתר תדמית הוא בעצם איש שיווק שעובד בעבורכם 24/7 ללא הפסקות, חגים וצורך בפרסום חוזר ונשנה. התוכן נמצא שם תמיד כדי להציג את העסק בפני לקוחות פוטנציאלים. חשיבותו של אתר תדמית אינה רק כפלי הגולשים אלא גם כלפי לקוחות שביקרו אצלכם במשרד ורוצים לבדוק מה אומרים עליכם באינטרנט. כאן תפקידו של כתיבת תוכן לקדם את הלקוח צעד אחד קדימה לביצוע העסקה.

החשיבות של תוכן איכותי

אם אתר התדמית הוא מעין המשרד הווירטואלי של העסק שלכם, התוכן שנכתב בו הוא חלון הראווה של העסק. כאשר התוכן הוא איכותי וללא עיגולי פינות, המוניטין והשם שלכם יגדלו בעיני הלקוחות וכן להפך, אם התוכן שלכם באתר התדמית לא איכותי , אמין ומקצועי השם שלכם יכול להיפגם ואף עלולים להרחיק מעצמכם לקוחות פוטנציאלים.

כיצד יוצרים תוכן שיווקי איכותי?
  • כתיבת כותרות בולטות ומגרות לקריאה- הכותרת מהווה כרטיס כניסה לקורא, אם היא מגרה אותו ומעניינית אותו סביר להניח שימשיך לקרוא את התוכן שלאחריה וכן להפך.
  • כתיבת תוכן מעניין מתובל בהומור ובאנקדוטות מעניינות שקשורות לנושא ומעשירות אותו.
  • הכללה ופירוט- מומלץ לנסח את הפסקאות בצורה של מן הכלל אל בפרט. משפט מפתח מכליל את נושא הפסקה ולאחריו כמה משפטי פירוט שיכילו דוגמאות והסברים על הנושא המדובר.
  • הנעה לפעולה- אחד המאפיינים המרכזיים של  תוכן שיווקי הוא פנייה ללקוח והנעה לפעולה , כלומר להתקשרות עם העסק הרלוונטי ההנעה לפעולה תהיה בתחילת המאמר ובסופו.
  • היתרון שלכם על פני אחרים- חשוב מאוד להדגיש את יתרונות העסק המדובר על פני המתחרים שלו.
  • כתיבה רהוטה ומסודרת- יש להקפיד על כתיבה תקנית ומסודרת , יש להימנע ממשפטים ארוכים שמייגעים את הקורא.
  • שימוש בבלוטים ומספור כדאי לתמצת כתיבת מאמרים ארוכים לנקודות עיקריות ולא לכתוב בצורה של פסקאות ארוכות ומייגעות.
תוכן שיווקי איכותי הוא שם המשחק לפרסום נכון של העסק שלכם!
 
 
לפרטים והזמנות:
התקשרו: 072-2345600
דוא"ל: sales@gotext.co.il
פקס: 072-2323632