דף הבית >> איך כותבים אודות?
 

איך כותבים אודות?

 
בכדי לדעת איך כותבים אודות יש צורך להגדיר קודם כל מה המטרה של האודות ומה האנשים מחפשים לקרוא באודות על האתר. חברות גדולות משקיעות בכתיבת האודות המון מחשבה ולא בכדי, משום אלו הפנים של החברה.
 
מה המטרה של האודות? האנשים המגיעים אליכם לאתר מגיעים דרך חיפוש בגוגל, הם לא בטוחים שאתם מה שהם מחפשים ובכנות- אין להם מושג לאן הם נכנסו. אודות על העסק זה המקום שלהם להכיר אתכם, לדעת במה העסק עוסק , מה תחומי האחריות שלו ואילו שירותים הוא מציע. 
המטרה היא לתת מידע על העסק בקיצור, כדי לתת ללקוח התרשמות ראשונית.
   
     

 
מה כותבים באודות?
 
אודות לא אמור להיות ארוך, לא יותר מעמוד אחד במסך. אם אתם מעוניינים להוסיף רקע היסטורי על העסק או כתיבת תוכן שיווקי עשו זאת בעמודים אחר וקשרו אותם לאודות. אנשים המעוניינים לקבל מידע על מה העסק לא מתכוונים לקרוא גיליונות מידע שלמים, לכן כתיבת תוכן וכתיבת מאמרים רצוי להשאיר לעמודים נפרדים. עדיף לשלוט במידע שמגיע אליהם על ידי בניית אודות קצר וקולע אך יחד עם זאת מקיף.
 
האודות יהיה בנוי מכמה פסקאות. פסקה ראשונה היא מידע כללי על העסק. יש לכתוב מתי הוקם או כמה שנים הוא פעיל, מי הבעלים וכמובן את תחומי העיסוק שלו בקצרה.
 
בפסקה השנייה תרחיבו על תחומי העיסוק ועל צורת העבודה של העסק. נדגים: אם העסק הוא משלוחים בכל הארץ הסבירו כיצד המשלוחים נעשים - מי העובדים בעסק. ההסבר יעשה בקצרה, בקטגוריית מאמרים תוכלו להרחיב על הנושא על ידי כתיבת מאמרים איכותית.
 
פסקה שלישית תכלול את החזון של העסק, האני מאמין של העסק. כדי לבנות את החזון שאלו את עצמכם "למה בניתי במו ידיי את העסק? מה טוב הוא מוסיף לעולם?".
 
החזון מורכב גם מכמה חלקים שמתכנסים לפסקה אחת- האני מאמין שעומד מאחורי העסק, איזה שינוי אתם רוצים לחולל בעתיד הרחוק ולאן אתם שואפים שהעסק יתפתח.
 
החזון של העסק- הלב של העסק
החזון חשוב מאוד משום שהוא מחבר את האנשים לעסק שלכם בפן הרגשי וגורם ללקוח להזדהות עם המטרות שלכם.
לקוח שפונה אליכם כי הוא מאמין בכם- ולא רק צריך אתכם -זהו לקוח נאמן שיישאר אתכם לאורך שנים. חזון לא חייב להיות משהו גדול כמו שינוי מגמות בעולם, להיפך הוא אמין יותר כשהוא קטן וריאלי. למשל : עסק לקוסמטיקה שהחזון שלו הוא "הבאת מבחר מוצרי קוסמטיקה מהחברות הטובות בעולם במחירים נוחים, כדי לתת לכל אחד ואחת הזדמנות לטיפוח במוצרים איכותיים."
מומלץ להוסיף משפט סיכום המתאר היכן יהיה העסק בעוד שנים ולאן יתפתח, או משפט קריאה לפעולה המזמין לקבל מידע נוסף בשיחת טלפון.
 
 
עמוד האודות מטרתו לחשוף את העסק לאנשים. אנשים רוצים לדעת במה העסק עוסק, איך הוא פועל ומה מניע אותו (מה החזון). 
עמוד האודות צריך להיות קצר ותמציתי בכדי לא להכביד על הקורא, אך הוא חייב להיות מקיף וכתוב בכנות כדי למשוך את הקונה להישאר באתר שלכם.
 
משום שהאודות אלו הפנים של העסק שלכם בעולם המקוון, רצוי לפני כתיבת האודות לערוך מחקר באתרים של חברות נחשבות וללמוד על כתיבת אודות,  או לפנות לחברות המציעות כתיבת תוכן וכתיבת מאמרים שיכתבו עבור העסק שלכם עמוד אודות מושך ומעניין.

להזמנת כתיבת אודות מקצועית הכנסו עכשיו לעמוד הזמנת מאמרים
ותיהנו מכתיבה מקצועית בתוך ימים בודדים ובעלות של 10 אגורות למילה כולל מע"מ!