דף הבית >> איזה תוכן גוגל רוצה?
 
איזה תוכן גוגל רוצה?
  
אחרי שבנינו אתר אינטרנט איכותי ומעוצב, השלב הבא הוא להוסיף תוכן שיווקי ואיכותי שיניע את הגולשים לפעולה, יצירת קשר או רכישה של מוצרים ושירותים.
המטרה, הנוספת של מילוי האתר בתוכן, היא קידום האתר בגוגל. ידוע לכל, שגוגל מדרג את האתרים השונים על פי איכות התוכן שלהם ועל פי ההתאמה למילות מפתח. אתר מלא בתוכן הוא בעל סיכוי טוב יותר להיות מקודם בתוצאות החיפוש של גוגל מאשר אתר שלא משקיע בתוכן עדכני. אך גם את התוכן שבאתר, צריך לכתוב בצורה טובה.
 
איזה תוכן גוגל רוצה?
 
כדי למלא אתר בתוכן עבור גוגל, אפשר לכאורה לכתוב משהו חובבני, טקסט רץ עם מילות מפתח שיזוהה על ידי גוגל ויגרום לו לדרג את האתר גבוה יותר. אך המפתחים של גוגל עלו על השיטה הזו, ופיתחו מערכת בינה מלאכותית, שבאמצעותה מפענח גוגל את האתרים כמעט כמו בן אדם אנושי. טקסט סתמי שאינו תורם לגולשים, לא יגרום לגוגל לקדם את האתר, ולעיתים אף להיפך. כדי לקדם אתר בגוגל, התוכן חייב להיות איכותי, ותורם לגולש.

                                                     שילוב מנצח, זה מה שנדרש כאן
(שילוב מנצח, זה מה שנדרש כאן)
 


מהו תוכן איכותי?
 
תוכן איכותי לאתר הוא תוכן אשר מעניין את הגולשים באתר, ואשר תורם להם מידע רלוונטי ועדכני. תוכן איכותי יגרום לגולש להישאר באתר זמן רב יותר, ולקרוא את התוכן בעיון, לעומת תוכן חובבני שגורם לגולשים רק לרפרף קלות על האתר ולא יותר. הטקסט שמופיע באתר יכול להיות טקסט שיווקי או אינפורמטיבי, בהתאמה לסוג האתר, אולם בכל מקרה עליו להיות ברמה גבוהה, כאשר המטרה העיקרית צריכה להיות לא גוגל, אלא הגולשים אשר מגיעים לאתר. תוכן לאתר צריך להיות מחולק לפסקאות, להכיל כותרות משנה, משפטי הנעה לפעולה וכן הלאה, על מנת להפוך את הטקסט לקריא, מובן ואפקטיבי לגולשים. עם זאת, אין להתעלם לחלוטין מגוגל ומן ה"תנאים" שלו לקידום אתרים. חשוב לשלב בטקסטים שבאתר מילות מפתח – אך אלו צריכות להיות משובצות בצורה חכמה והגיונית, ובכמות סבירה, על מנת לגרום לגוגל להבחין באתר ולדרג אותו כאתר איכותי, מבלי ליצור מראה של אתר בעל מילות מפתח מושתלות ותוכן חובבני.
 
בואו לקדם את האתר שלכם בגוגל בצורה טובה, עם תוכן איכותי ומקצועי לאתרים מכל הסוגים!